fra gavun

ponedjeljak, 23.04.2018.

Svak zna svoje

Što je zajedničko Buckinghamskoj palači i Pantovčaku/Markovom trgu?
Narod koji čeka!
Britanci čekaju rođenje kraljevske bebe a Hrvati čekaju uz kontejnere.

Čita ginekolog Milinović da je princeza otišla roditi treće dijete pa uzdahne;
-Eh, kad ću ja vidjeti kraljevsku?

-E Jakove šta me zoveš…. oko Karina... donjeg e.
-Khm, karina ha, znam li ga?

Doktor pacijentu;
-Imate li redovito seks?
-Da, da, svake godine.

Na blagajni rekoh iljada a 'rvatina' me ispravlja.
-Pravilno se kaže tisuća.
-A je, u pravu si. Pravilno se kaže budala a ja te opet zovem po imenu.

Imamo jednoga što drži otpad auta a frflja i ponavlja riječi pa je lutrija razumjet ga.
-Miro, koliko?
-Ma šta ćemo toe sitnica-toe sitnica, za kavu-za kavu, pedes' kuna-pedes' kuna.
Dam mu sto jer nisam imao od pedeset a on strpa u džep i reče: 'fala-fala'.
Čekam da mi vrati a on me gleda pa će:
-Ali trebaš još nešto, još nešto?
-Ne trebam nego nisam imao od pedeset pa…
-E pa dobro'e, dobro'e i rek'o sam dva put', dva put'.

-Zaradio sam saborsku mirovinu!
-Saborskuu?
- E, radio sam u Saborskom.

-Vi ste ismijavali državne organe!
-Nisam, gospod sudac, to sam ja ismijavao svoj organ.

Psihić obrađuje pacijenta.
-…i ne smijete gledati sve crno postoje i druge boje.
-Crveno?
-Može i crveno, svakako.
-Sve je na teškoj rezervi moj doture, sve.

- 12:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #