fra gavun

ponedjeljak, 27.07.2015.

Stari Grkljani

Prao sam kombi i malo ga lickao za tehnički, da sliči na nešto, kad se došuljao Ive. Izvuko (niko ne kaže zaradio) dobru penziju pa dokono, kao da je svo ulje prodao, obigraje selo. ('metnuo ruke na guzicu kao da je ulje prodao', narodna)
Zastao je do mene i gleda.
- Glancaš ti njega a?
- E Ive, a moram malo za tehnički štaš.
- Dobro on tebe služi gospemi…nu koliko mista ozada ima, majketiirudove.
- Ima, za moje potrebe dosta.
- Irudami ode slobodno mogu stat kauč i stol a više ti i ne triba. Moš lipo na litovanje di god oš.
- A nije baš za to opremljen ali za nevolju i to bi se dalo.
- Da za nevolju? Moš svitom putovat, starine obać i pogledat. Mene je uvik držala želja poć vidit oni 'apropolis' u Staroj Grčkoj. A bi li se ti usubitao poć s njime do te Grčke a, dao bi ja nešto za gorivo nije da ne bi?
- Ajde moj Ive, što bi činio toliki put kad je meni Grčka i ode.

- 00:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #