fra gavun

ponedjeljak, 27.04.2015.

Prekinuti seks

Sezona je sipa. Udrilo im sipilo u glavu pa ih je lakše prevariti nega kupce maslinova ulja. Ovako je bilo i prošlo ljeto.
Tu večer mi je unuk bio ortak 'pod sviću' pa kad je vidio dvije skupa drma me rukom i šapuće kao da ih ne probudi.
- Dida dida vidi ih, šta rade? Da ih je obije a.
- I oćemo. Viš Malac, to ti je ajmo reć životna matematika, prvo ti dođe množenje pa zbrajanje i oduzimanje i na koncu dijeljenje. E sad ćemo im pomoći da se podjele. Tup.
Pita me zašto nisam gađao prvo veliku. Zato što bi mala, jer ona je muški, pobjegla a ženka je zableušena od ljubavi i čeka. Tup.

Oko ureipo pozaponoći vratili smo se na privezište uz mulo pa je unuk iskočio van a ja sam ostao zavezati kaić i izbaciti arganju.
Noć je bila topla i tiha, upravo kako ište godišnje doba. Iz Solarisa je treštala mjuza a na velikom mulu (Rezalište) pod oskudnom vanjskom rasvjetom uočavao se priličan broj auta. Inače, ova lokacija je omiljena kao sastajalište za razmjenu bakterija, spermića i ostalog slatkiša iz tog programa.

- Dida dida, potres potres!
- Kakvi potres Malac šta ti je, ja ništa ne osjetim.
- E ti kad si još u kaiću.
- Ako ti se malko ljulja u glavi to je zato što si do sad bio u kaiću. Nije to ništa, proći će.
- Ma ne to e…
- A da nisi vruć a?
- Jee…štae tebi dida.
- Malac, da ti nisi pio vodu iz moje boce a?
- Jee, bljak. Didonja pogledaj kako se auti tresu, pogledaj, potres jelda.
- Hehe.
- Šta se zubaš e? A zašto se tresu ae?
- Viš, da je ono tamo ajmo reć srpsko auto reko bi da se trese o straha a ovako…bi će radi mraka.
- A kako se naše auto ne trese a didonja? Je li zato šta je staro?
- Staro pa se nema čega bojat. Ajmo mi za svojim poslom ae.
- A didonja, jel to oni rade množenje ili zbrajanje i oduzimanje?

- 01:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #