fra gavun

ponedjeljak, 12.01.2015.

Sretno

Drage moje hrvatice i hrvati i ostali građani hrvatske! Od danas više nema moj i tvoj, naši i vaši, seljačine i krkani. Od danas smo svi jednaki! Od danas zaboravimo sve ono što je bilo jer kampanja je iza nas…itd, itd…
Eh, kad bih se mogao tako programirati. Kad bih mogao tako zaboraviti, preskočiti, kad bih mogao sebe uvjeriti. Kad bih mogao biti poslušnik i vojnik partije-stranke po onoj; blago onom ko čuje a ne vidi, ko vidi a ne čuje, ko ima nos a ne osjeća miris, ko osjeća miris a nije prdnuo...

Dok sam bio podstanar a to je bilo prije više od 45g, moj gazda da bi me zadivio svojim 'načitanijem' jednom mi je izrekao svoju mudrost. Što bi 'Izetovci' rekli 'kako ti je palo na pamet-nije, sam smislio'. Veli, 'blago onom ko ništa nema i ko ništa ne zna, blago tebi Gavun'!
Ima u toj rečenici istine. Itekako proklete istine. Biti takav i biti stranački čovjek, prosperitet je zagarantiran.
Kad se novoizabrana predsjednica obratila puku zahvaljujući se svima i svakome, spomenula je i Josipovića na čiji spomen se iz puka čulo zviždanje i negodovanje. Samo je rekla 'molim vas' i sve je utihnulo. Janjci.
Pa zar nije dar Božji imati takvo biračko tijelo!
'Dite moje a za koga ću glasovat'?
'Samo okruži broj 2 bako i ne brini'!
'E sinko Bog ti sriću da'!

A ja nemam ništa protiv Novoizabrane, dapače, samo je ne mogu nikako smjestiti na istu gvantijeru s Đakićima i Rojsevima. Ne mogu, ne ide mi.
A ne mogu ni zaboravljat tako brzo pa se ozbiljno pitam je li kakva bolest u pitanju?
Meni još uvijek pred očima one kolone sjećanja u Vukovaru i 'uvođenje reda u koloni'. Još uvjek pamtim one eksplozije kod pruge i autobusnog stajališta. Pamtim i njegovu svetost Pozaića sa 'miroljubivim porukama' a bome i ostale dušobrižnike. Eto pod stare dane od njih sam naučio da žena ne može zatrudnjet ako je silovana?!?
Pamtim tunele, odmorišta sa de luxe sernjacima, večere u Veroni, kravate i ona odjela s potpisom, slike, milijune, kuće…
Pamtim čak i one kamate koje su računali Sanaderovim kćerkama jer je Mama rekla da im svaki mjesec ostavlja po 1000,00kn na račun pa je taj račun u pet godina zahvaljujući kamatama narastao svakoj na milijun. Neću prežalit što nisam studirao matematiku.
Pamtim i barjake na kojima grb počinje s bijelim poljem, i jugoslovenčine i šatoraše i sve one lijepe riječi iz usta Karamarka i kompanije …k vragu što ja sve pamtim kao da nije dovoljno upamtit da sam svoje siromaštvo pošteno zaradio.
I sve te puste frontove sad valja izbrisati nekom gumicom kao da nisu postojali. Sve one spačke i podmetanje vladi lijeve orijentacije koju su izabrali marsovci.
I one aute o kojima se toliko pisalo što ih kupila agencija a Vlada mora mučat jer ispada da ne vlada.
Neću dalje jer ću zaboravit što sam zaboravio.

Presjednice Kolinda! Čestitam ti prijestolje! Čestitam ti ali ne radi Tebe već radi ovog napaćenog, pokradenog, izvaranog i obespravljenog puka jer se nadam da će sad šatoraši poći doma, da će strah kod građana biti zeru manji. Da će kolone u miru voditi krkani a dušobrižnici će dobiti oreol nevinosti.
I pored svih ukradenih glasova, pored svih išaranih listića da bi bili nevažeći jer su i komisija i promatrači bili iz Tvoga tabora, (moje okruženje) ipak ti čestitam i toplo se nadam da nećeš pobjeći kao što si to učinila sa mjesta veleposlanika u NATO!
Nadam se da ćeš puku uputiti ispriku i moliti za oprost samo radi sitnice da dolaziš iz stranke koja je, doduše nepravomoćno, pored poznatih pojedinaca ipak osuđena za pljačku Lijepe Naše!

- 22:18 - Komentari (27) - Isprintaj - #