fra gavun

subota, 20.09.2014.

Rođena u znaku magarca

Hoda pupasta Jurka prema dućanu i neprestano nešto šapje sebi u bradu. Otamo dolazi Neda (u najboljim godinama jer boljih neće biti, ustvari Ona je Mira, škrta Mira pa je zovu Ne da) i zastane. Promatra mještanku s čuđenjem i vrti glavom. Kad se Jurka primakla da joj može botun dobavit Neda je s čuđenjem pita: 'Jurkice dušo jes to ti svega ti'?
Jurka stane ali još uvijek miče ustima a onda pogleda Nedu i javi se. Opet Neda ponovi pitanje a Jurka odgovori: 'da ko će bit moja teta Nedo, ja sam ja'.
- A vidim das ti ma…
- Ma?- ponovi Jurka.
- Bome ka da si se teke ocidila a?
- Jesam li, e fala ti. Znači da djeluje, djeluje…
- To si otila ili…?
- Misliš da mi muz ne da ist? To ja sama, oću skinit kilažu, odredila i gotovo.
- Bogami ti to nije dobro viš da si počela sama sa sobom pričat.
- Ma ko? Ja? Ma nije štae tebi, to mantram.
- Ajde ajde tako moš pod auto svršit kad ti se manta, samo se ti igraj.
- Ne manta mi se nega mantram, mantram za mršavljenje razumiš.
- Aa?
- To je sad u trendu, a šta ti ne gledaš one emisije na televiziji, oni astro centar, Olga, Vesna i ostali vidovnjaci.
- Ne ja nemam kad jer moram po stare dane dva posla radit ako mislim kruva imat. Lako je tebi, muž ti ima dobru penziju. Penzija a još dicu pravite?
- Ma kakvu dicu šta ti je. Ovo dvoje nam je dovoljno.
- Ajde ajde, još more prčit jer je mlad to ti oću reć a već penzioner? I to kakva penzija, moš se nogama u guzicu tuć.
- A je snaša se.
- Snaša se e, neka neka. A na kojoj je to televiziji, jel naški pričaju?
- Dašta je. Na 'voksu', 'šibeniku' i još nekima. Samo nazoveš i sve ti reknu što ti se desilo i što će ti se desit. Reknu ti i ono što nisi znala o sebi, ma sve, razumiš. Ono kad mi je uvatila pričat činlo mi se kao da govori o nekome drugo, skroz ostala paf. Ništa mi o sebi ne znamo viruj ti meni.
- Zajebaješ ti mene a?
- A evo ti živog dokaza. Pogledaj me u četri dana, a što kažeš? Ma tebi to ne triba, ti si uvik bila tankovita pari gušterica.
- O sveti moj Ante! Bolje i gušterica nega 'gregorova' sestra, bome si se dobro ocidila što jes jes. Kako, što su ti rekli?
- Šta su mi rekli? Ma ne samo za ovo čuješ ti mene, sve ti sređuju od suda do zaposlenja. Od muža, ljubavnika do alimentacije, od prodaje nekretnina, dobitka na lutriji, zdravlja, znaju ti jesli prid rastavom ili se još tapunaješ, sve znaju ka ti kažem, skoro da ne viruješ.
- Sveti moj Ante di ja to živim? Ma kako?
- Lipo, dala mi je brojeve koje moram neprestano mantrat 8 dana i evo kao što vidiš.
- Brojeve? Neprestano mantrat? I kad radiš i kad si na zahodu i kad spavaš?
- Nu nje, ne dok spavam a drugo stalno.
- I kad činiš one stvari s mužom?
- Isto, ne smeta on meni. On tapunaje a ja mantram 4812412, 4812412, 4812412…4812412, 4812412, 4812412...4812412
- Boga ti živa? A kako kad ručaš oli večeraš?
- Nema ist dok se mantra! Ma isto ja štogod zagrizem između brojeva ka da će ona to vidit.
- E fala ti! Odma ću večeras okrenit program i nazvat da pitam oću li dobit plaću za ovi pet miseci što su pasali jer gazda kaže da ne zna.

- 00:32 - Komentari (18) - Isprintaj - #