fra gavun

ponedjeljak, 18.08.2014.

Pamet u glavu


Sanjao sam seks i da sam doprisidnik a meni san pogađa bolje nega nekad ona Baba Fangla.

Išli bi leć a soba ka da smo u škrinju ušli pa bi ona povr pumparica navukla pinđotu do ispod pazuha a gornji dia doseza je do ispod kolina pa je ti siluj majčin sine. Ne bi ni Putin puntarijolom ili u ono vrime opet neki Rus…Češka, Mađarska i to.
Kad bi se teke zgrijali i zagrijali, izbalili i tako to, onda će Ona mazno.
- Jesi se uzudija?
- Nisam.
- Nisi? Jel do mene?
- Je.
- Kako pa ne branim ti.
- Evo njega do tebe ali moram brtvulin nosat za doć do nje.
- Hihihi a kažeš da se nisi uzbudija.
- Kako ću se uzbudit nakon 20g štatije, to mi je skroz normalno.

E, to sam tija reć, onda se nisam uzbuđivao a sad sam uzbuđen i napet kao repetirana puška. Evo nam hrle prisidnički izbori, harat će kampanja, popit će se bačva šampanja i jedino me tješi što nas više ne mogu izludit.
Nisam ovako bija napet ni onda kad mi je sve bilo napeto.

Onda je kao došlo vrime da sudac obznani novoizabranog prisidnika pa je stao ukočeno prid mikrofon i čita već prije napisanu šprancu samo se ime doda.
- Gospodo imamo novog predsjednika a to je gospođa…Ivo Josipović, uf, oprostite… (zastade čovik kao onomad Bebić u Saboru kad je proglasija Sanadera prisidnikom države)

A onda pravi prijatelj zove u dvi ure poza ponoći pa zametne neki razgovor i spizdi me da ne znam što sam odgovorija a što me pitao.
Pa jesi li dva puta, jesi li njoj da vrimena, jesi li bar po ure, je li uzimaš 'plavicu', jeli koristiš 'kabanicu', je li se zaletiš i u drugu bužu…
Ma znate one čimavice koji ne odustaju dok ti ne centrifugira 'kompletnu krvnu sliku' pa makar to bija i bliski prijatelj a moram trpit radi glasova. Trpit mi se ne da a trpit mi se oće. Ustvari kad su po sridi prijatelji i rodbina onda su još krvoločniji.

'Doprisidnik', to jest ja, taman je oša leć i čeka novoizabranu Prisidnicu da dođe iz banje kad zacviči mobač. Vrti 'Doprisidnik' glavom i najradije bi ga poslao nazad u 'tvornicu' iz koje je povirija a mora biti fin, jbg takva mu pozicija, i prozbori ono 'alo'.
Kad tamo prijatelj. Malo se popilo, slavi se, ne događa se svaki dan da ti prijateljevu ženu izaberu za prisidnika.
- Prijo šta radiš?
- A šta ću radit u dvi ure poponoći?- odgovara 'doprisidnik' već naoštren.
- A šta nam Prisidnica radi.
- Pero kakva su to pitanja bogati pusti nas da spavamo.
- Pa nije vrag daš odma zaspat?
- Nega šta ću, dan je bija naporan čoviče.
- Znam to, ma ne moš odma zaspat…a da te nisam prikinija u poslu…o vid' mene cc saš morat sve ispočetka.
- Jesi e, oš nas sad pustit na miru.
- Bogami smo taman nagađali šta radiš…jadna naša Prisidnica.
- A šta ti ne bi da si na mom mistu?
- Bi bogami, ae laku noć!

Eto, radi toga se za prisidnika bira muškić jer kad je muškić u pitanju malo će ko ovako smetat ili reć da će učinit 'ono' jer će se odat a to nije baš za javnost dok Crkva ne odobri.

Ja kao osv…kako je pravilnije reći, osvišteni ili onesvišteni, pripadnik ponosnog naroda, tog čovika, tog doprisidnika ne mogu volit.
I ako mi nije napravija ništa dobro a ni loše ali ne mogu voliti čovika koji mi jebe prisidnika države odnosno prisidnicu i to legalno. Ne mogu i gotovo!

- 00:19 - Komentari (13) - Isprintaj - #