fra gavun

srijeda, 30.07.2014.

Pravi odmor

- E slušaj, dovest ću ti ovo dvoje mlađih priko vikenda…eto nas za 15-ak min.

I nisu baš sitni, Ona 11-u a 'Jarčić' 9g. Odmah popodne (subota) učinili smo šetnju do kaića da mu lulina od snage splasne. Ma drugi put ću njemu stavit povodac a ne fridi. Koliko puta su mu vozači spomenuli mamicu bila bi redalica do Zlarina.
U povratku sam odlučio ići ne-prometnim puteljkom do raskršća, velim da ću im pokazat nešto što nisu vidjeli.
- Stvarnooo?!
Tako dođemo do ušća. Nekad divovski TLM ima i goleme otpadne vode. Zinuli su gledajući pa Nena pita:
- A dida jel to Krka?
- To se i gosti Solarisa pitaju.
- A dida jel ono tamo priko vale Solaris?
- Je!
- Tako blizu?
- Dašta.
- A dida…ali ova voda teče pravo prema onoj plaži…ahaaa to je…

Onda je 'Jarčić' povikao da dođemo jer je otkrio jagode pa se Nena okrenula kao zvrk i zaboravila na plažu. Pitaju me da je li smiju to jesti. Naravno da smijete, to su kupine samo se nemojte izgrebat.

Kad su večerali vidno umorni jedva su čekali dočepati se kreveta. Božepomozi sad ću se i ja odmorit.
No frida je nemirna i stalno se zavlači a to nije dobar znak.
Kad je počelo, ne da je grmjelo nego bi reć da Kim Jong-un čestita Obami rođendan. Grom je zdimio negdje skroz blizu. Bome sam skočio iz postelje i povirio u njihovu sobu a oni se ko tići sćućurili pod lancunom i ne čuju se. Ispod kreveta frida dahće a srce joj vrti brže od motorne pile.
Tješim ih. Grmljavina ne staje i od spavanja ništa, ajmo u dnevni. Šta ćemo sad?
Ajmo se igrat na 'gradove' predlože oni…'ma znaš ono e, povučemo crte i napišemo država, grad, rijeka'…
- A tooo, kako ne bi znao to je starije od mene. Di ćete vi to sa mnom igrat? Ma daj, ima da vas stučem nećete puding reć.
Znači vi oboje protiv mene, važi. Ae iscrtajte i napišite evo vam i papira, na.
- Makni se da ne prepisuješ!- oni će meni.

Država? Isto, pet bodova. Grad? Deset! Rijeka? Isto, pet!…a šta je ovo? Tip tača? Igrice na taču…?
Kad su počeli sipat nešto, xpirija, lumba, galaksi young, lgg3…pa nekakve igrice, luma630, ludopartuy…dobro sam i ovo zapamtio, uglavnom stukli su me ki Fata jaja.
A onda veseljaaa, nakon 15min stan mi je izgledao kao da ga je bauštelac provuko kroz mješalicu.
Idem drmut pivo. Otvorim friz, 'štae ovo, ko je kupovao gorgonzolu'?
- Šta to?
- Sir što miriše…čije su ovo čarape?
- Hihihihi…
- Jarčić jes ti vaik ovako munjen majketi?
- E moj dida sad znaš kako se mi svaki dan igramo, ma opalim ja njega kad mi dosadi da vidiš kako.
- A šta on.
- A vrati mi pa ja zaškričim onda doleti mama i klepne ga a on se uvati derat i valjat po podu.
- I?
- Onda odnekud skoći Ćaća: 'n ti nediljne dane ko mi dira maloga'? Onda mama njemu: 'dobro priznaš da je tvoj mali'.
- A on.
- Da joj trisku po guzici.
- Enti poriluk tuče mi ćer kako ću…
- Ne tribaš dida, ne tribaš vrati ona njemu, onda on pusti Tarzanov krik: 'A-a-A-a-A-a ne tute…'
- Majko irudova, pa kod vas je veselije nega u državi.
- Ma nije to ništa, sve za tren utihne.
- Utihne? Kako?
- Baba odozgo tuče štapom o pod a već im je rekla ako ih još jednom čuje da mogu ić u podstanare!
- I?
- Onda svi potrčimo uza skale i cerimo se da baba vidi kako smo veseli.
- A što baba?
- I ona je kezila zube ali na podu.
- Na podu?
- Je, ma nije to prvi put. Onda tata klekne i miluje je po glavi, 'Majo moja što ti se zgodilo…'
- Ma nu belaja, a što mama kaže?
- Ona nakrivi usta i rekne: 'Hm! Idem ja zvat pogrebno'.
- Čekaj bogati šta ti je e.- kaže Ćaća.
- A onda hitnu nema druge.
- Stande nevista da dođem sebi štas navalila bagati.- veli baba.
- Ma nu... Šta bi dalje.
- To je njoj od kičme pa je izda noga i doktor je priporučija banje. Tako je i priklani bilo pa je Ćaća odveja u Solaris i tamo je bila misec dana. Bila je i lani pa oće i ove godine. Kaže da je to najbolja banja na svitu, da ima likovitog blata i da dotiče neka likovita voda koja je toplija od mora a ima miris po nafti i da ima neke šerine bakterije, asfaltne soli...ma zaboravila sam što je sve nabroila. Baba veli da to izvire iz dubine i da je strašno likovito.
- ?
- A dida jel to ona voda što smo vidili?
- Daštaje! Šta bi dalje?
- Reka je Ćaća da će sredit za 'banje' i pošli smo dolje a onda je mama uzela sikiricu i krenila vanka a Ćaća sta isprid nje i graknija.
- E, ej, diš ti su tom sikiricom?
- Iđem ubrat glogov kolac neka se nađe u kući!- rekla je mama.
- Hehe, ajmo sad na spavanje. Laku noooć!
- …Noooć!

- 00:53 - Komentari (22) - Isprintaj - #