fra gavun

subota, 19.07.2014.

Sladoled

Kujica mi je bila žedna ka pas pa sam našao komadić plastične boce i krenuo prema tuševima.
Zavrućinalo je ovo dva-tri dana, udrilo u gornju i donju dihat ne da. A i vrijeme je, kad će ako ne sad.

Prolazim pored 'TOI, TOI' a domaći čovjek dostojanstveno ispred čeka s komadom kartona na kome piše APARTMANI. Pravi lovac. Veli: 'najbolje je stat ode isprid telefonske govornice jer svako malo neko uniđe'?

Provukao sam se između guzica i natočio vode pa se izmaknuo sa strane i dao paščetu pit. Stvarno je bila žedna. I dok sam čučao zabavljen pojenjem vjerne pratilje, podignem glavu jer na dlakomet od mene prolazi pretili u tijesnim kupaćim.
Tik iza njega graciozna mlada dama a ja imam problem s očima, pada mi pogled, i uočim kako je s kupaćima nategla dvije hrenovke…mašala. Da ću progucat pljuvačku ne ide, suho.
Suho, suho, i mene bi valjalo 'napojit'.
Prvo sam pomislio da mu je kći no još brže sam odbacio takvu misao.
Eto vraže, Ona je da ti oči ispadnu a on em što je stariji i trutast, još je i 'ćevapćićko'.
Je, ma odmah rekoh sebi: 'ne sudi jer svaki živi stvor mora imati i nešto veliko'. Znate ono, veliko srce, velike oči, veliki trbuh, veliku kuću…
Bome i bi tako. Učinilo je ono 'ćiu-ćiu', trepnuli žmigavci i oni stanu kod velikog đipa.
Otvorio je vrata, naguzio se i nešto dohvatio pa pružio svojoj pratilji. Bio je to novčanik.
Opet je učinilo 'ćiu-ćiu' i trepnu žmigavci.
Otišli su do sladoleda i dama je stala u red lebdeći na pogledima mladih galebova. Nema ko je nije gledao, prava pupica velim vam, rođena lavica.

Iz grupe galebarića na plaži ohrabren nagovorom društva digne se mladac, Žile, ne stariji od 16-17 i krene prema sladoledu. E, galebić je s pravom nosio nadimak Žile.
Stane iza dame na začelju i pogledava svoje društvo. Oni mu čine mot da se primakne.
Damin partner odmarao je pogled po 'jezerini' i otocima a mlada dama je ovlaš krajičkom oka pogledala ko je iza.
Žile je žario i pritakao se skroz uz 'kanjon'. Ostalim galebićima su zinule oči i objesile se vilice. Upire.
Dama je sa smješkom na usnama raširila pa stisla polutke i tako nekoliko puta.

Kad je došla je na red uzela je dvije duple kugle i platila. Pogledala je galebića i produžila.
Mladac se odsutan okrenuo uz šank.

- Alo momak…alo koji ćeš?

No galebić se priljubio uz šank i šuti. Zijeva kao tić i pogledom zove svoje.

- Ej momak…ajmo gibaj ako neš kupovat zauzimaš misto, alo, crta…- tjera ga prodavačica.

Prijatelji mu se cere a onda se dvoje digoše, zgrabili su veliki ručnik i pošli do njega.
Opasao se ručnikom pa smijući se odoše na svoja mjesta.




Novi čovjek za novo doba!

- 01:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #