fra gavun

petak, 18.04.2014.

SRETAN VAM USKRS

Sanjah da sam Napoleon! Da se nakon bitke i velike pobjede jezdeći vraćam svome domu a goluba sam već poslao dragoj da bude spremna na moju žestoku ljubavnu potrebu!
Usput sam tražio farbu koja ne šteti koži a trgovkinja me pitala što ću farbat jaketu, cipele, rukavice... 'Pa jaja madam'!
Drugog goluba sam poslao njenom ocu, kralju Susjednog brda, s najavom da dolazim u nedjelju.
Doletio je expres odgovor na golubu s četvoro krila. 'Dođi ali ja ti ne slavim'!
Nema veze ja ću svejedno nositi jaja sobom.

Kako se dom približavao moja potreba za dragom je bujala, toliko sam bio u elementu da sam jasno ćutio željeni miris užeglog ženskog međunožja.
Tooo, rekoh i otvorim vrata a iz kuće me zapahnuo miris močene bakalarice koju sad idem kuhat. A žena?

- 09:27 - Komentari (17) - Isprintaj - #