fra gavun

utorak, 15.04.2014.

Šok

Jedan moj mještanin, generacija ispred, vratio se iz vojske na radost svojih roditelja a pet dana kasnije došuljao se bijeli ševrolet na kome je pisalo 'Taxi'. Zaustavio se na seoskom trgu pod murvama i vozač je otvorio vrata ženskoj osobi omanjeg rasta, crne kose i oštrih crta lica.
U ruci je imala nešto kao putnu boršu, platila taxi i kad je on otišao stala se ozirati oko sebe.
'Mrtva straža' (dežurne babe) su kao slučajno šetale u njenom pravcu.
- Dobar dan, tražim Branka Buvića, znate li ga.- upitala je crnka.
- Kako ga ne bi znala srićo, ovo je malo misto i svi se znamo. A srićo što ti Branko triba a?
- Tako, prijatelji smo pa sam došla do njega.
- Aha, a jel te napumpa a srićo?
- Hoćete li mi kazati ako znate.
- Oću srićo oću ae dođi s menom.

Nakon pet dana opet se na trgu zaustavi isti taxi i izađu tri muška u tamnim odjelima s bijelim kapicama na glavi.
Pred njih je došao Jere, Brankov ćaća, te su se rukovali i ušli u dvor.
'Mrtva straža' je umirala od znatiželje ali nije im imao ko javiti što se dešava pa je njihova misija došla u pitanje.

U kući se vodio težak razgovor i po temi i po jeziku jer gospoda koja su došla nisu tečno baratali tada hrvatsko-srpskim jezikom.
Stariji Bećir bio je Selmin ćaća a ostalih dvoje, Zećir i Murat prijatelji. Prije nego su sjeli za stol Bećir je predstavio svoju pratnju riječima:
- Ovo Zećir šok na mene i šok na Murat.- (rukuju se)
- Prijatelju da ti pravo rečem ovo je i za nas još veći šok, veliki i preveliki.- rekao je Jere.
- Kako na tebe biti šok kad ne poznati ti na njih?
- Baš zato što nikoga od vas ne poznam i je me šokiralo.
- Šta pričati ti na nas, to šok na mene, Zećir i Murat.
- Bogami prijatelju i mene je sve to šokiralo da još nisam sebi došla.- dodala je Janja.
- Šta on priča on ne biti muška?
- Ženo, ajde kod Selme u sobu dok muški razgovaraju da ne bude većih šokova.
- Evo mučat ću ka riba.

Raskopčali su sakoe pa je kod sve trojice povirio za kaiš zataknuti pištolj. Oni to nisu skrivali, ta normalno je doći u goste s pištoljem.
Jeri je bilo jasno od prvog dana s kim ima posla a kad je ovo vidio shvatio je da situacija može biti puno gora nego se nadao.

- Dobro dobro prijatelji sidite ljudi smo dogovorit ćemo se, ne morate se odma jidit.
- Ja i mi šok nema tajna, oni zna što biti zato ajde da dogovorimo.
- Dobro de eto kad smo se izšokirali i mi i vi…
- Tata čekaj, 'šok' ti kod njih znači drug a ne to što ti misliš.- umješao se Branko.
- Neka je i drug i prijatelj ma ja sam svedno šokirana!- dodala je Janja.

I onda se pitamo kako su se mladići prije mladi ženili a sad je mlatimudan i u četrdesetoj? Kako neće kad je ljubav u pitanju!

- 12:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #